Visar kommentarer 241 - 255 av 255

   38,3 %
   39,5 %
   15,5 %
   3,8 %
   3,0 %

Tillbaka till produkten

Sorteras efter betyg

Produkten i sig är bra. Men monteringsanvisningen är helt bedrövlig!

Lukas Oskarsson

* Bruksanvisningen är under all kritik, aldeles för torftig och dåliga bilder, tack GODE GUD för YOUTUBE "https://www.youtube.com/watch?v=Ju7Z0Cz3kNs" annars hade jag aldrig fått ihop den. * Dålig kvalite' på glaset, sprickor i flera rutor och "smältränder".

Saknar handtaget till dörren Saknar möjlighet att välja höger/vänster öppning av dörren Upphängningskrokar sitter inte fast i skårorna, bara hasar och hoppar ut Klen stomme för detta priset

Mycket svårt att montera dålig beskrivning

Tre glas var felgjorda. Några nya fanns ju ej att få. Har fått fixa dom själva.

Anders Larsson

Kantförstärkningslister av Aluminium för trånga, går ej att montera kring kanalplasten.

Maria

Man får intrycket att det är mer stabilt på bilderna än va det är väldigt skört och vekt . Vid en rejäl blåst blåste vissa väggar iväg. Jag tycker inte det va värt pengarna . Det är iallafall fint

Anders

Det var det i särklass sämsta monteringsanvisning jag sett. Helt omöjligt att förstå hur t.ex. långsidan skulle monteras ihop med kortsida. När jag hittade en video blev jag först lite glad men det är ju inga närbilder på hur sektionerna ska sättas ihop och det går rätt undan på filmen. Kundtjänst tog några bilder och mailade över och då började vi kunna ana hur det skulle vara. Tätlisterna var också väldigt svåra att få dig.

Mia

Inget fel på växthuset men vägen till att få det på plats.....låååång efter en urkass beskrivning. Hur är det tänkt att man för att få på styva metallprofiler på kanalplastrutor? Monteringshjälpen föreslog gummiklubba i brist på kunskap om vad det handlade om. Haha. Dock mycket trevligt bemötande från den arma, tappra människa som var satt att ge råd om saker hon inte behärskade. Tack och lov fanns Sebastian på Uppsalafilialen! Han gjorde det vi inte förmådde.

Karin

Fick först bara stormen. Blev tvungen att själv ringa och eftersökta glasen. Kände mig som en brottsling när de i kundtjänst inte trodde på mig utan skulle kolla upp med chauffören. När glasen väl kom så saknas det glasskivor. Nu står jag med ett ganska dragit växthus och drar mig för att ringa kundtjänst igen. Tvivlar på att de tror mig den här gången också. // Besviken kund.

Min bedömning innefattar allt från beställning till färdigt monterat. Jag ger högsta betyg för allt förutom monteringsanvisningen som är så fullständigt dålig och därmed drar ned helhetsbetyget till en stjärna. Dåliga beskrivningar med mycket otydliga bilder. Om jag köper ett växthus vill jag inte ha beskrivningför 4 olika växthus på samma sida. Olika beskrivningar i medskickad monteringsanvisning jämfört med på nätet. Särskild i slutet när man kommer till dörren och takfönstret är dålig.

Peter Johansson

Hej. Hade beställt mer.bult till växthuset. Har väntat flera veckor redan och har inte fått någon än. Skulle dom någon gång nästa vecka. Snacka om dålig service. Den första som jag ringde till. Han hade inte ens beställt något alls. Kommer aldrig handla hos igen

Jonna Josefsson Wahab

Dålig bruksanvisning , ens kortsidan var för lång så kanalplasten på den sidan är för liten så det flyger bort . Har fått fästa själv med lim och silicon . Fick erbjudan om att få en ny kortsida men orkar inte plocka er allt igen . Bad om att få tillbaka lite pengar ist men inget svar .

Helene Redving

Så jävla dålig ritning och saker följde med som inte ens tillhörde detta växthus. Skitdåligt!

Annika Blad

värdelös rutorna flyger ut vid minsta vindpust ,har klagat fick ett nonchalant svar bortkastade pengar
Ange postnummer för att få riktade erbjudanden