[ Fragment "HeadContent" in template 498 not found ]

Öppet köp, reklamation och byte

Om du av någon anledning inte är 100-procentigt belåten med ditt köpbeslut eller din leverans, då är det här stället för dig. Här kan du sköta om byten, öppet köp och reklamationer.

Är du osäker på ditt ärende så titta gärna i menyn till vänster. Där förklarar vi vad som gäller.

Reklamation – om en produkt/del är saknad, skadad eller om det är ett garantiärende
Ångerrätt/Öppet Köp – om du vill ångra ditt köp
Byte – om du vill byta en produkt

Berätta hellre för mycket än för lite. Gäller det exempel en skadad leverans kan vi behöva en bild på skadan. Du kommer att få mer info via e-post när du registrerat ditt ärende. Vi kontaktar dig på telefon eller via e-post om vi behöver mer information.

Mer info hittar du under köpvillkor

Skapa- eller sök ärende


Ange postnummer för att få riktade erbjudanden