Leverans

Tillbaka

Varför måste jag vara på plats vid leverans?

Någon måste vara behjälplig vid leverans då det är en ensam chaufför som kommer med leveransen.

Jag har drabbats av en transportskada. Hur gör jag?

Kontakta vår support via nedanstående formulär. Detta ska göras inom 7 dagar från leveransdatum.

Jag har drabbats av leveransförsening. Hur gör jag?

Tyvärr så kan förseningar uppkomma, av olika anledningar. Vi försöker alltid att minimera denna extra väntetid och du kan se din orderstatus på Mina Sidor. Så fort vi får in din vara i lager så kommer vi att kontakta dig för att boka leverans till dig.

Kan jag få leveransen inburen?

Vi kan leverera till tomtgräns, men inbärning ingår inte.

Jag önskar leverans till en ö utan broförbindelse . (Gäller inte Gotland)

Vi kan inte leverera till öar som saknar broförbindelse. Vid önskemål om leverans till en ö, levererar vi till närmaste kajplats där du får ta emot leveransen och sedan själv ombesörja vidare transport till ön. Du lägger dock in adressen på ön som leveransadress. Var god och uppge om du önskar direktleverans till ön redan vid er beställning då vissa varor behöver emballeras på ett visst sätt.

Hittar du inget svar på din fråga? Fyll i nedanstående formulär och skicka in till oss så hjälper vi dig.

Ange postnummer för att få riktade erbjudanden