[ Fragment "HeadContent" in template 498 not found ]

Öppet köp, reklamation och byte

Om du av någon anledning inte är 100-procentigt belåten med ditt köpbeslut eller din leverans, då är det här stället för dig. Här kan du sköta om byten, öppet köp och reklamationer.

Är du osäker på ditt ärende så titta gärna i menyn till vänster. Där förklarar vi vad som gäller.

Reklamation – om en produkt/del är saknad, skadad eller om det är ett garantiärende
Ångerrätt/Öppet Köp – om du vill ångra ditt köp
Byte – om du vill byta en produkt

Berätta hellre för mycket än för lite. Gäller det exempel en skadad leverans kan vi behöva en bild på skadan. Du kommer att få mer info via e-post när du registrerat ditt ärende. Vi kontaktar dig på telefon eller via e-post om vi behöver mer information.

Mer info hittar du under köpvillkor

Skapa- eller sök ärende


Jag vill reklamera en produkt som är skadad. Hur gör jag?

Fyll i formuläret nedan med så mycket information som möjligt, så hjälper vi dig med ditt ärende.

Jag vill returnera en produkt som jag beställt. Hur gör jag?

Fyll i formuläret nedan, så hjälper vi dig med ditt ärende.

Jag har köpt en vara som jag vill lämna tillbaka. Kan jag göra det i någon av era utställningsbutiker?

Nej, alla returer hanteras via formuläret på webben.

Ange postnummer för att få riktade erbjudanden