[ Fragment "HeadContent" in template 498 not found ]

Reklamation

Du har som kund 3 år på dig att reklamera en vara. Detta skall göras inom ”skälig tid”, normalt två månader från när felet upptäcktes. Fel som visar sig inom två år efter köpet anses som ursprungliga. Vid synliga skador eller annat fel på produkten skall reklamation göras före eventuell montering.

Du har rätt att göra en reklamation om din vara är skadad, du saknar en eller delar av din vara samt om produkten inte fungerar som den ska (garantiärende).

Mer info hittar du under köpvillkor.

Reklamera produkt


Jag vill reklamera en produkt som är skadad. Hur gör jag?
Klicka på länken nedan "Reklamera produkt" och registrera ditt ärende. Ange ordernummer och e-postadress som användes vid orderläggningen.
Delar som saknas
Att upptäcka under en montering att delar saknas är inte trevligt men vi hjälper dig så att monteringen kan fortsätta så snart som möjligt. Skicka in ett ärende till oss där du beskriver vilka delar från monteringsanvisningarna som saknas och vilken beteckning aktuell del har så kan vi snabbare hjälpa dig i ditt ärende, och om paketet var trasigt eller inte vid leverans. 

OBS! Tänk på att det skadade eller felaktiga godset inte får användas.
Ange postnummer för att få riktade erbjudanden